11.14.2010

Disconnected due to Transmission Error

Ja.. vad ska man säga!

man försöker spela lite Black ops mellan varven... notera att jag skrev försöker... Aldrig har jag blivit så trött på ett spel så snabbt... Jag hoppas fan dem fixar detta skit snart! Spelet blir bara mer och mer irriterande att spela pga detta!

När jag joinar kompisars party så snackar vi lite, har skit kul, väntar på att ett game ska starta, 99% av gångerna så blir alla kickade ur partyt "Disconnected due to Transmission Error" och man får försöka hoppa in igen. Man hamnar i olika lag och är mest irriterad...

Om ni planerar på att köpa black ops... Vänta lite, eller köp det och hoppas på att ni inte får detta problem!

Så här är det dock alltid när nya spel kommer ut! Eller, mw2 hade inte några större problem av vad jag kommer ihåg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar